Şirket Profili
Gülşah Kozmetik, 1979 yılında kozmetik ürünleri üretmek amacı ile İstanbul'da kuruldu.
Üretimin ilk yıllarına Aseton ve Gül Suyu ile başlayan Gülşah, kozmetik ürün gruplarında gün geçtikçe gelişen pazarın taleplerini karşılamak için kişisel bakım ve hijyen ürünleri kategorisinde yatırımlar yaptı ve ürün portföyünü bu konuda geliştirmeye başladı.
Türkiye’deki satış faliyetlerine diğer ülkelerde de devam etmek üzere ihracata da büyük önem veren Gülşah, aktif olarak 50’ye yakın ülkeye ihracat yapmaktadır.
Başlangıçta Gülşah markası adı altında aseton ve gül suyu üretimine başlayan Gülşah, günümüzde Gülşah Aseton ile Türkiye’nin en bilinir ve en çok satan markası haline gelmiştir.
Aseton üretiminde Avrupa’nın en büyük tesisine sahip olan Gülşah, üretiminde sağladığı inovasyon ve otomasyon sistemi ile üretimlerine devam etmektedir.
Gülşah, kendi markalarının üretim, satış ve pazarlama faliyetlerine devam etmesinin yanı sıra fason üretim konusunda da global markalarla iş birliği halindedir.
Bugün hala İstanbul 'da üretim faliyetlerine devam etmekte olan Gülşah, inovatif üretim prosesleri, okul hayatındaki gençlerimize tecrübe imkanı tanıması ve kadın egemen kadrosu ile kurum değerlerini güçlü temeller üzerine kurmuştur.
Vizyon
İnsan sağlığını önemseyerek ve çevreyi koruyarak tüketici memnuniyetini sağlayacak kaliteli ürünler üretmek.
Misyon
Çevreye ve insan sağlığına gerekli değeri vererek uzman ekibiyle kaliteli ürünler üretirmek, üretimde inovasyon ile üretim sistemlerini geliştirerek müşteri memnuniyetini sağlayıp gelecekte de tercih edilir bir marka olmaktır.
Değerler
- İş sağlığı ve güvenliği.
- Çevre güvenliği.
- İnsan sağlığı.
- Dürüst, titiz ve sistemli çalışma politikası.
- Müşteri memnuniyeti.
- Ürün ve üretim inovasyonu.
- Kadın gücünü destekleme.
- Tercih edilen marka olma.